fredag 8. april 2011

Ein fin vårdag i Santa Barbara

Sjå kva eg fant likevel: bilete av kveldsmaten Espen hadde laga klar til oss!

Ei koseleg stund

Mamma hadde tatt med heimelaga solbærsyltetøy til meg, -glede! Heilt sidan eg var veldig lita har dette vore mitt uslåelege favorittpålegg, så denne gjensynsgleda var stor. Åh, kor godt det var!

N-A-M

Dagen etter starta me med ein frokost, før me tok oss ein lang spasertur i nærområdet i finavèret. Me gjekk ned mot stranda, fylgte den eit stykke, og kom opp med den tidlegare omtalte Sommarfuglplassen. Naturen viste seg frå si beste side denne dagen, og me fekk helse på mange kjekke fuglar og dyr.


Morgenstund har gull i munn!

Nabolag i retning stranda

Det fantastiske nabohuset

Gutta våre



Om dette er filmstudentar eller ein storproduksjon
 for Hollywood skal vere usagt...

Pappa vassar i Stillehavet


Mamma fann fleire fine skjell og steinar.
 Spørs om dei vann den harde prioriteringa i bagasjen då avreisedato kom?

"Truls-Inge Dahl var her"



Ein utrydningstrua og freda fuglesort som eg ikkje
 har klart å snust opp namnet på enda. Me kallar dei Mafiafuglar.
Dei ser litt mafia-aktige ut når dei går.

<3




Pappa har dyretekket

Eit stinkdyr sneik i buskane. Heldigvis skremte me han ikkje..



Tvekamp

Eit lite ekorn ville også helse på

Espen var fotograf på turen, medan eg filma med videokamera, difor er han diverre lite representert på disse bileta. Som dykk ser, gjorde han ein god jobb.

4 kommentarer:

  1. Silje kuleAnita Hallem9. april 2011 kl. 02:12

    Så fiiiine bilde :) Det her var koselig å få se! Flink å legge ut bilde, Brit!!
    Klem til deg <3

    SvarSlett
  2. Levende hårpynt var meget kledelig ! :-) Klem fra mamma H ;-)

    SvarSlett
  3. Enig med mamma Hatlevik! Det bildet va så fint at æ tru æ ska bestill storformat tå det å heng det opp på veggen. <3

    SvarSlett
  4. Fantastiske bilder! Jeg vil peke ut at du har en fantastisk pappa. Han er en utrulig god lærer! Han er vakt i min klasse nå. Vi har Tentamen-.

    SvarSlett