søndag 24. april 2011

Glade dagar i Isla Vista

No skal eg fortelje om siste del av Mamma og Pappa sitt opphald her til lands, samt når mi kjære venninne frå folkehøgskulen, Ida Margrete, var på besøk. Ho kom med fly eins ærend frå Canada, der ho studerer dette året. Besøka overlappa kvarandre litt, så eg fekk både i pose og sekk. Luksus.

Første dagen Ida Margrete var her tilbragte me her i Isla Vista. Først nytte me sola utenfor huset vårt, der både Mamma, Pappa og IM prøvde seg på longboard. Eg ser no at eg var så opptatt med å filme når mine føresatte slo seg laus på rullebretta, så eg har diverre ingen biletbevis på det. Men tøffe, det var dei alle!

Endelig hadde eg Ima mi her hos meg! <3

Espen er flink instruktør, og Ima er lærenem elev

Mamma oppdaga plutseleg denne vesle krabaten oppe i naboen sitt tre:

Vaskebjørnen Truls

Det er ikkje kvar dag ein ser ein vaskebjørn på så nært hald

Etterpå gjekk me oss ein lang og fin tur i retning universitetet Espen går på, og då fekk me sett mange ekorn, surfarar og fin natur.

Det er galskap at eg snart skal reise frå denne kvardagen...


UCSB, som du ser i bakgrunnen her, er det einaste universitetet
 i heile USA med eiga strandlinje. Her ser du området nedenfor campus.

Mamma listar seg innpå eit lite ekorn,
som er veldig kjapt om det oppdagar ho

Blinkskot!

Me kom over ein labyrint som nokre hadde laga til av små steinar. Dette fann me alle sjølvsagt svært fascinerande, men gjett kven som var den einaste som orka å gå nesten 1 km inn til midten..?!



Dagens helt!

Dokumentasjon på dokumentering #1

Dokumentasjon på dokumentering #2

Espen ga omvisning på skulen sin. Der er det godt tilrettelagt for syklar og longboard.

Sykkelsti på campus. Ein finn også div. rundkøyringar


Isla Vista downtown

Etter ein lang spasertur er det ingenting betre enn eit måltid på Silvergreens. Det er ein spiseplass med sunn og god mat, og faktisk tidenes pestoburger. Bør opplevast!

Beklaga Ima og Espen,
men slik går det når dykk ikkje kan oppføre dykk når eg tek bilete:p


1 kommentar: