onsdag 26. januar 2011

Januar i California viste seg å ikkje vere så dumt, det!

I fare for å vere svært ekkel og klysete no, skal eg fatte meg i korthet. Men bloggen handlar om å gi tilstandsrapportar heim, ikkje sant..?!

Her er eit bilete Espen tok ein gong i forrige veke, og slik har me hatt det sidan:

Erlend og Brit kjenner på diggheten

Gradestokken viser mellom 20 og 25 *C (eller 68-77 *F som me likar å referere til, for det høyres så vilt ut;), pensumlesing føregår i hagen eller i parken rett nedi gata (der bilete er tatt), og trivselsfaktoren held seg stabilt på "Svært bra +"! 

Eg nyttar også høve til å sende ein open invitasjon til alle som ynskjer å komme på besøk og ta del i denne herligheten:D 
(Tygg litt på den, f.eks Onkel Monrad m/fam..;)

6 kommentarer:

  1. Nydelig ! :-) Alt er større i USA sies det , og JA , når jeg forteller folk her hjemme at sønnene mine hadde OVER NITTI i feber i romjulen, ja da høres det helt vilt ut ! :-)))

    SvarSlett
  2. Må innrømma da at den temperaturen ikkje hadde vore vond, her eg sitte inntulla i teppe med full fyr i peisen....

    SvarSlett
  3. Ahh, jeg hadde gitt mye for å sitte der Brit! :)

    SvarSlett
  4. Mamma og og tek deg på ordet me, og tek oss ein tur til "over dammen". Korleis høver det i månadskifte februar - mars?

    SvarSlett
  5. Pappa, da passe heilt PERFEKT!:D
    Jippi!
    Eg gler meg sånn!!:)

    SvarSlett