mandag 24. januar 2011

Romjulstilbakeblikk

2. juledag var det igjen tid for Team Espen & Brit å reise til California for å ta fatt på siste halvår i Mulighetenes land. Årsaka til den tidlege returen var at me hadde fått med oss heile den fine familien Hatlevik m/tilbehør, og skulle bruke romjula til å vise dei vår kvardag her borte, samt reise litt rundt med dei.

Ein reiseklar gjeng slo ihel nokre nattetimar i Ørjan og Silje Anita
 sin leilighet i Bergen før avreise

Endeleg komen fram

Me hadde ti dagar til rådighet, og både Santa Barbara, San Francisco og Los Angeles stod på programmet, så her var det berre til å hive seg rundt!

Mamma Hatlevik har oversikten!

Det me ikkje hadde tatt med i kalkuleringa var alle baskeluskane me hadde fått med som blindpassasjerar.. Dette var nokre svært lite samarbeidsvillige små karar, som valgte å angripe oss, ein etter ein, dag for dag. For å gjere ein lang historie kort: Me gjorde det beste ut av det, tok time-out ved behov, parkerte dei me måtte parkere på div. rom, kokte på heksebrygg beståande av alt det sunne me kunne komme på, og stifta nerare bekjentskap med Amerikas apotekutval av supernasesprayar, lammande halsdrops og klinex osv osv. 

Illustrasjonsfoto, dog ikkje arrangert

Da blei ein del sofakos og krefteoppsamling

Søte Silje og ein etter kvart nær venn

På tross av dette hadde me likevel både humøret, pågangsmotet og eventyrlysta i behald, så jammen fekk me ikkje med oss (nesten) alt me ville (vertfall dei av oss som var på beina dei aktuelle dagane:p)

Solskinnstur i nærområdet:
(denne dagen var me minus Ørjan)


Kvinner på randen



Min kule svoger;)

Fotograf/stumtjenar/fugleskremsel

<3


Hagekos:
(her var me vel minus Ørjan og Silje. Eller var det Silje og Espen? 
Trur det var denne dagen eg òg var litt nede for telling)

Flaks for meg og Silje at da va akkurat me som skulle få
di beste svigerforeldra i heile verda! 

Roadtrip på Highway 1 opp til San Francisco:
(her karra me alle med oss, men det er vel ikkje den beste 
bilturen verken Silje eller André har opplevd..)




Martin <3


San Francisco:
(her var det André og delvis Espen som måtte halde senga)


Ørjan og Silje aka superstars

Ikkje juletrer, men julepalmer

Me ventar på sightseeingbuss


Alcatraz

Golden Gate Brigde

Me feira også nyttårsafta i San Francisco, men takka vera sjukdom (jadda, den var fortsatt med oss), dårleg vèr og TIDENES dårlegaste middag frå hotellets (!) restaurant, vel eg å berre hoppa galant over den delen, med ein kommentar om at me klarte vertfall å le av det heile:p


Los Angeles:
Dei to siste dagane av Hatlevikingane sitt opphald her var endeleg
 samtlege friske, og det utnytta me med å erobra LA.

Mulholland Drive

Fine folk og fin utsikt over LA



<3


Espen og eg reiste tilbake til Santa Barbara etter ein dag i LA pga skule, medan dei andre fekk seg ein tur i Universial Studio før heimreise venta. Heile turen avslutta me på den fantastiske restauranten Cheesecake Factory, og me fant ut at det var nyttårsmiddagen vår:)


Mmm


Som de kan sjå, så klarte ikkje Superdødendrit-influensa (sitat: Silje Anita) å hindre oss i å kose oss saman og samle gode minner. Me måtte berre gire ned litt, og ta vare på kvarandre etter beste evne. Det viktigaste var at me fekk vere saman! TUSEN TAKK for at dåke kom på besøk!! 

(og kom gjerne tilbake, -det vart så tomt her..!)

No ser me fram til at Mamma Lindeflaten og Pappa Dahl kjem på besøk om ca 1 mnd:D 
HURRA!

3 kommentarer:

  1. eg har snart ikkje plass te all glede-seg'en!

    SvarSlett
  2. Skjønner GODT at familie og venner står i KØ for å besøke dere "over there" ! TAKK for en MINNERIK tur ! Jeg lo godt da jeg leste dette innlegget , og har på ingen måte fått varige mén pga. negative hendelser :-)

    Klemmer fra Mamma Hatlevik :-)

    SvarSlett
  3. Eg skulle gjerne tilbudt deg litt lagringsplass Åsomi, men eg har fullt opp sjøl! Eg telle ned te dåke komme!:D

    Sjøl takk Mamma Hatlevik! Eg håpe da skein godt igjennom at eg koste meg gløgg med dåke her, på tross av all uflaksen;) Og godt å hørra at du ikkje har fått trauma av California..:S
    :)
    California fekk litt trauma itte fåke fòr, type hjertesorg <3

    SvarSlett