mandag 14. februar 2011

Om å møte seg sjølv i døra

Kjapt innlegg:

Satt meg ned for å lese pensum, men gjorde den klassiske feilen og tok med meg pc'en. Då skjer det som må skje: vips så er ein liten time gått  bort i nyhendelesing, mailsjekking og facebook. Då eg omsider opna pensumsboka for å starte på eit nytt kapittel, lyser overskrifta mot meg: SELVEFFEKTIVITET.
Der fekk eg den...

Og i og med at eg lot meg fascinere av dette, og brukte ytterligare 5 min på eit relativt usaklig blogginnlegg, så håpar eg at eg lærer noko når eg om omsider får meg gjennom kapittelet.

Har eg nevnt at eg ironisk nok tek 15 studiepoeng i motivasjonspsykologi..?

2 kommentarer:

  1. Du? Når du e ferdig med å prat med dæ sjøl i døra å gi dæ sjøl gode motivasjonstips, kan du tenk dæ å ta tur'n over te døra mi da? Ho står veeeldig åpen ferr sånne besøk, ferr å sei det sånn... (Les: æ håpe du leri nå lurt du får bruk ferr resten tå livet. Da e det 15 velsmakanes poeng!)

    SvarSlett
  2. Hehe, Du Ima du Ima!<3
    Eg ska bli ein resar på å motivera dei som vil bli motivert (da e nemli eit fint kriterie, har eg lert;), så prøvekanin,- ja takk;) Da e ganske interessant! Kom meg te og med gjennom kapittel 5 i dag (ved hjelp av fortløpande lærte teknikka:p), så no gjenstår berre 6, 7, 8, 9 og 10 i DEN boko... Puh! Tenkte eg sku ta meg ei kveldsøkt no itte ein rask dusj.

    Eg drive å psykologisere meg sjøl ang. treningsmotivasjon, og da virke ganske bra! Så ta gjerne med deg joggesko'o i bagasjen når du komme, og bli med på morroa!;)

    Og du? Du e KJEMPEFLINK! Berre så du veit da!<3

    SvarSlett